Hur god är den inte,äter min andra för dagen....

...JR,om du smakar nån av de andra nya..tipsa gärna..

...JR,om du smakar nån av de andra nya..tipsa gärna..

Ska jag eller ska jag inte trampa iväg till macken, det är frågan.
Jag är också jättesugen på den där Banama eller vad den hette..den såg härlig ut! För att inte tala om Magnum White Strawberry..mmmmmmmmmmmm.
Ja, alla (utom möjligen vaniljpucken) såg goda ut..men allra sugnast är jag på Ahlgrenglassen!
Då får jag väl köpa en påse med vanliga ahlgrens bilar istället.
Ska jag eller ska jag inte trampa iväg till macken, det är frågan.
Jag är också jättesugen på den där Banama eller vad den hette..den såg härlig ut! För att inte tala om Magnum White Strawberry..mmmmmmmmmmmm.
Ja, alla (utom möjligen vaniljpucken) såg goda ut..men allra sugnast är jag på Ahlgrenglassen!
Då får jag väl köpa en påse med vanliga ahlgrens bilar istället. 
...ahlgrens bilar godiset är oxå goda..men du å Emma gumman bara måste smaka denna glass...

..
Jag lyckades tygla begäret för ikväll, men imorrn, då jäklar! Ska köpa varsin till Emmis o mej!
Återkommer med rapport då, och du kan nog satsa en slant på att jag kommer gilla den.
Jag lyckades tygla begäret för ikväll, men imorrn, då jäklar! Ska köpa varsin till Emmis o mej!
Återkommer med rapport då, och du kan nog satsa en slant på att jag kommer gilla den.

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment