Announcement

Collapse
No announcement yet.

GB`s Glass Ahlgrens bilar..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GB`s Glass Ahlgrens bilar..

Hur god är den inte,äter min andra för dagen......Men nu är de slut..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Originally posted by Vickan

Hur god är den inte,äter min andra för dagen......Men nu är de slut..
    http://www.gb.se/2003/om/press/1141917481.html/
    Den får jag väl testa då. Jag är inget glassfreak..men på sommaren är det mjukglass som gäller om jag ska äta nån gräddig glass. Efter puckstång finns ingen ersättare....däremot Calippo...cola..blir jag aldrig trött på. Gillar isglass!
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Och vad gick jag in i den här tråden för nu då?!

Gissa hur sugen jag blev?! Inte bara på Ahlgrensbilarglassen (jag som älskar bilarna, och glassen såg inte ett dugg äcklig ut den heller) utan på de andra nyheterna med ska jag säga!

Hjääääälp..snart får jag väl klä på mej och åka till macken..

Dumma Vickan att fresta mej sådär!

Comment

Originally posted by Klossan
        Den får jag väl testa då. Jag är inget glassfreak..men på sommaren är det mjukglass som gäller om jag ska äta nån gräddig glass. Efter puckstång finns ingen ersättare....däremot Calippo...cola..blir jag aldrig trött på. Gillar isglass!
        Jag är oxå en isglass/mjukglass människa...men ifjol föll jag för Nogger black..å åt bergis 20 st på 2 veckor..å denna kommer jag nog hinna äta massor känner jag...Begriper inte varför jag ens köpte de,å två st.....Men iof..jag älskar ju orginalbilarna..

Sorry JR......JR,om du smakar nån av de andra nya..tipsa gärna..
        Men du måste testa denna..Jam jam...Samma med Klossan..den e väl värd sina 11 kronor kan jag säga...

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
          Jag är oxå en isglass/mjukglass människa...men ifjol föll jag för Nogger black..å åt bergis 20 st på 2 veckor..å denna kommer jag nog hinna äta massor känner jag...Begriper inte varför jag ens köpte de,å två st.....Men iof..jag älskar ju orginalbilarna..

Sorry JR......JR,om du smakar nån av de andra nya..tipsa gärna..
          Men du måste testa denna..Jam jam...Samma med Klossan..den e väl värd sina 11 kronor kan jag säga...
          Jag är jättesugen på Ahlgrensglassen nu. Ska jag eller ska jag inte trampa iväg till macken, det är frågan. Jag är också jättesugen på den där Banama eller vad den hette..den såg härlig ut! För att inte tala om Magnum White Strawberry..mmmmmmmmmmmm. Ja, alla (utom möjligen vaniljpucken) såg goda ut..men allra sugnast är jag på Ahlgrenglassen!

Snart kan jag inte hålla mej längre men tänk om dom inte har den på macken, då lär jag bli besviken. Då får jag väl köpa en påse med vanliga ahlgrens bilar istället.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
            Jag är jättesugen på Ahlgrensglassen nu. Ska jag eller ska jag inte trampa iväg till macken, det är frågan. Jag är också jättesugen på den där Banama eller vad den hette..den såg härlig ut! För att inte tala om Magnum White Strawberry..mmmmmmmmmmmm. Ja, alla (utom möjligen vaniljpucken) såg goda ut..men allra sugnast är jag på Ahlgrenglassen!

Snart kan jag inte hålla mej längre men tänk om dom inte har den på macken, då lär jag bli besviken. Då får jag väl köpa en påse med vanliga ahlgrens bilar istället.

...ahlgrens bilar godiset är oxå goda..men du å Emma gumman bara måste smaka denna glass...

Visst är det ql med GB´s nya glassar..då VET man våren e här..
            Jag måste nog testa de alla...

Ska bli ql att höra om du med gillade den sen..å samma med Klossan..För om man ska se på våra Melodifestivalfavvisar så kommer ni tycka den e skiiit äcklig....

Vickan Äger dessa:
            Marilyn Manson
            Stockholm
            Peta Wilson
            London
            Monaco
            Gil.Grissom

Comment

Nä jag tror inte det är nån risk att jag kommer tycka att den glassen är äcklig. Jag som är fullkomligt gaaaalen i Ahlgrens bilar, har alltid vart, sen jag var barn. Jag lyckades tygla begäret för ikväll, men imorrn, då jäklar! Ska köpa varsin till Emmis o mej! Återkommer med rapport då, och du kan nog satsa en slant på att jag kommer gilla den.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                Nä jag tror inte det är nån risk att jag kommer tycka att den glassen är äcklig. Jag som är fullkomligt gaaaalen i Ahlgrens bilar, har alltid vart, sen jag var barn. Jag lyckades tygla begäret för ikväll, men imorrn, då jäklar! Ska köpa varsin till Emmis o mej! Återkommer med rapport då, och du kan nog satsa en slant på att jag kommer gilla den.

*Unibet nästa*

Vickan Äger dessa:
                Marilyn Manson
                Stockholm
                Peta Wilson
                London
                Monaco
                Gil.Grissom

Comment

Jag har provat Ahlgrensbilar-glassen idag. Jag måste säga en sak. Den glassen har ett stort fel:

Den tar slut alldeles för fort!

Hihi. Ja, det var jättegod! Den smakade ju inte exakt som de riktiga bilarna, men god var den, frisk och fräsch!
                  Absolut blir det sommarens favorit!

Comment

Måste komma ihåg att köpa den glassen imorgon

Comment

Jag har ätit en me..idag...

Vickan Äger dessa:
                      Marilyn Manson
                      Stockholm
                      Peta Wilson
                      London
                      Monaco
                      Gil.Grissom

Comment

Vad är det jag hör? Låter ju otroligt gott. Och Strawberry Magnum White är tillbaka!

Comment

Jag glömde ju såklart att köpa den där ahlgrens glass

Comment

Heter den tiptop den där glassen med ris i choklad på toppen och en stor nougatblaffa där inne... och sedan vanilj... strut...?

Den gillade jag som fasen när jag var yngre...
                            ________
                            ____

Comment

Ska genast kolla upp saken på GB:s hemsida - de har nostalgisidor där.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X